تحقیقات درباره قاتل آتنا که حالا تبدیل به یک قاتل سریالی شده، نشان می‌دهد که او قربانیانش را با انگیزه سیاهی به قتل رسانده و اموال‌شان را دزدیده است.

پرونده قاتل آتنا كوچولو حالا ابعاد گسترده‌‌تري پيدا كرده و بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه او يك جنايتكار سريالي است. درحالي‌كه بررسي ها براي يافتن سر يكي از قربانيان اين مرد ادامه دارد، تحقيقات نشان مي‌دهد كه او به قصد آزار و اذيت به سراغ طعمه‌هايش رفته و پس از قتل آنها، طلاها و اموال باارزش اين افراد را سرقت كرده است. او علاوه بر قتل آتنا به قتل 2زن ديگر هم اعتراف كرده است.

متهم كه اسماعيل نام دارد، در گذشته نيز شهرت خوبي نداشته و 5سابقه كيفري ازجمله ربودن يك دختربچه 9ساله، تجاوز به‌عنف و مزاحمت براي بانوان در پرونده‌اش به چشم مي‌خورد. افرادي كه اين مرد را مي‌شناسند از او به‌عنوان فردي بدنام ياد مي‌كنند كه رفتارش حتي باعث شده بود از بازار اخراج شود.

يكي از بازاريان كه سال‌ها مستأجر مغازه اسماعيل بود در گفت‌وگو با همشهري مي‌گويد: اسماعيل يك مغازه در بازار پارس‌آباد دارد كه سال‌ها قبل، بازاريان او را از آنجا اخراج كردند. آن زمان اسماعيل به‌دليل رفتارهاي بدي كه داشت با مغازه‌دار همسايه‌ درگير مي‌شود كه در اين درگيري مغازه‌دار همسايه به سمت او استكان پرت مي‌كند و باعث جراحت وي مي‌شود.

پس از اين ماجرا اسماعيل از مرد مغازه‌دار شكايت كرد و از او ديه سنگيني گرفت. همين باعث شد كه بازاري‌ها دست به‌دست هم داده و به او گفتند كه بايد مغازه‌اش را بفروشد يا اينكه آن را به فرد ديگري اجاره دهد و از بازار برود. همين باعث شد كه اسماعيل رنگرزي‌اش را به جاي ديگري منتقل كرده و مغازه‌اش را اجاره بدهد.

قاتل سريالي پس از اين ماجرا به مغازه‌اي در خيابان پزشكان، جايي كه پدر آتنا در آنجا دستفروشي مي‌كرد نقل مكان كرد اما همسايه‌هاي جديد او هم دل‌خوشي از وي نداشتند. يكي از آنها صاحب مغازه ميوه‌فروشي در مجاورت مغازه رنگرزي اسماعيل است. او مي‌گويد: سال 93، قاتل آتنا به مغازه‌ام دستبرد زد كه فيلم آن را دوربين مداربسته مغازه ضبط كرده است. از او شكايت كردم اما او وقتي فهميد مي‌خواهم از او خسارت بگيرم اقدام به‌خودزني كرد و جراحات خود را گردن من انداخت.

اينگونه بود كه من محكوم به پرداخت ديه شدم. با دستگيري اين مرد جنايتكار، خيال مردم شهر تا حدود زيادي راحت شده و همه منتظرند تا او به سزاي عملش برسد. در همين حال رئيس قوه قضاييه با ارسال پيامي به رئيس‌كل دادگستري استان اردبيل خواستار رسيدگي سريع به پرونده آتنا شد. در متن اين پيام آمده است:‌لازم است با نظارت دقيق جنابعالي اين پرونده با سرعت و خارج از نوبت مورد رسيدگي قرار گيرد تا موجبات تسلي آلام خانواده داغدار و مردم شريف منطقه فراهم شود. رئيس دادگستري اردبيل نيز با اعلام اينكه رسيدگي فوق‌العاده به پرونده آغاز شده، گفت: در صورت صدور حكم، قاتل آتنا در ملأ عام اعدام مي‌شود.

کد خبر 376264

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha